reklama

Nenažranec

Z podpory v nezamestnanosti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

môžem obhrýzať len kosti

Zo slovenskej celoročnej penzie

dôchodca aj dva - tri týždne vyžije.

Zo sociálneho príspevku

nekúpim si ani slanú polievku.

Ak by mi dal podnikateľ výplatu,

dožičím si desať deka rybacieho šalátu.

V štátnej službe zo štátneho fondu

dovoliť si môžem k tomu sódu.

Keby ma zvolili za poslanca,

skonzumujem na raňajky aj dve vajcia.

A keby som sa stál členom vlády,

po vajciach zjem aj kus čokolády.

Jáj, keby som mal prezidentský príjem -

nielen že sa najem, aj napijem: 

Zabudol by som na naše holé rice,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

dal by som si pohár drienkovice.



Prstami by som si k tomu lúskal -

žalúdok môžem ísť liečiť do Rakúska.



Tam keby mi vpichli injekcie,

bol by som za obnovenie monarchie. 

Šiel by som tam, veru, s veľkou vďakou,

keď Slováci doma serú na Slovákov.

31082002 / D r a g o

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu