reklama

Rozlúčka

Ó, Mladosť moja,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

nevernica zradná,

opustila si ma, 

navždy odišla.

Ja som ťa miloval

tebe sa oddával 

bezo zvyšku

a ty si vysala moje sily

pila ich plnými dúškami

a keď ma už máš dosť,

plné zuby,

pľuješ mi do tváre

smeješ sa

cynicky

odchádzaš k inému

bez rozlúčky

Mňa si tu uzamkla

na sedem západov

Stále mi unikáš

viac 

a

viac

ďaleko... ďaleko...  D R A G O 06071988

 
 

maľba západ slnka
maľba západ slnka 



ilustrácia: Kuindži zdroj: http://www.bibliotekar.ru/kKuindzhi/15.htm

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu