reklama

Túžba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

(Medzitým som sa stihol zaľúbiť aj do Aničkinej spolužiačky Alenky V. Tú som už nikdy nestretol. A ak, tak sme sa nepoznali.)


Zatiaľ len snívam

 o tvojich očiach,

 keď večer hviezdy počítam.

Ty pri mne stojíš,

 ja som sa dočkal.

 Zdá sa mi, že už nie som sám. 

 Zatiaľ len snívam

 a rukou vlásky

 tvoje chcem nežne pohladiť.

Ty pri mne stojíš,

 bojíš sa lásky

 a mne je dobre s tebou byť.

Zatiaľ len snívam,

 že rúčky tvoje

 vo svojich dlaniach oblapím.

Ty pri mne stojíš,

 pozeráš hore

 a ja sa cítim zakliaty.

Zatiaľ len snívam

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 rtov tvojich dotyk

 na svojich perách pocítiť.

Ty pri mne stojíš, 

 rumencom horíš,

 ja hĺcem ruže tvojich líc. 

Zatiaľ len snívam,

 v myšlienkach blúdim,

 vo dne i v noci chcem ťa mať.

Ty zatiaľ stojíš,

 a pás hmly hrubý

 aj čosi iné delí nás. 

D r a g o 29121966

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu