reklama

Návrat, Kohútik jarabý

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 
N Á V R A T 

Nech bude svetlo! 

Pomyslel si

a otočil vypínačom. 

Stalo sa.

Pavúky ornamentov pece

sa triasli zimou

V studenej posteli

drkotali zuby

Koncert usínania

Polnočné dobrodružstvo 

zohrievalo komín

V žalúdku našli

ryby hroby

D r a g o 12011969





Keď som bol malý, možno som bol vlk... vlastne nie, to som rozprával mojim deťom, keď ony boli malé. Keď som bol malý, v Čemernom u susedov mali kohúta, a ten ma nemohol vystáť. Len čo som na dvore osamel, hneď do mňa skočil a niekedy ma aj na zem povalil, ďobal do mňa... Potom mi podarovali takú vychádzkovú bakuľku. Aby som sa mohol brániť. Keď som mal dvadsať, v Prešove na internáte som si na neho spomenul... Asi som bol hladný...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KOHÚTIK JARABÝ

Bol chlapček

a kohút - hrdina 

Chlapča malo bakuľku

a kohút 

ostrý zobák a ostrohy

a možno aj hrebeň

taký pekný, červený

Slzičky

Ranené chlapča

rýchlo vybehlo

po červených schodoch

Zatvoriac za sebou

hľadí na dvor

bojazlivo

Prštekom drobným

maľuje fantastické čiary

na unavenom okne. 

D r a g o 06011969

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu