reklama

Vychádza

Ďaleko

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

na obzore

kde sa mi zdá byť morom pole

čierne mokré jesenné 

neviditeľný ktos´ rozkrojil

veliký melón napoly

Ťahá ho hore po poli

neviditeľná dlhá niť

a ja sa divím z balkóna

že nepadám mu do lona

Snáď by nám bolo sveta žiť...

Pomaly

kotúč červený

na zlato sa mi premení

a nedovolí pozrieť naň

Nuž nastavil som Slnku dlaň

a prijal zopár teplých lúčov

ktoré prenikli mi do žíl

Tak hneď zarána som ožil

a sadol písať tieto verše.

Správa sa Slnko čoraz smelšie.

V duši nastala premena

Aj v šálke kávy... -

Káva je celkom studená.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Studená káva je síce na krásu,

ale dakomu ani štyri vedrá nepomôžu-

výrok Janka Mráza)

261102 / D r a g o

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu