reklama

Bozkávanie Rómov na námestí, Farby

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 
BOZKÁVANIE RÓMOV NA NÁMESTÍ


Na námestí pri stánku

Cigán mlsá Cigánku.

Možno ten Róm Rómku ľúbi,

že má perleťové zuby. 

Prižmurujúc čierne oči

tlačí sa navidomoči

jeho hrudník na jej prsia

(Ja len slintám, v duchu mlsám..)

Cigánkine pekné telo...

Komu by sa robiť chcelo..? 

D r a g o 21062011









FARBY


Mám pero také kúzelné

ktoré uprostred jesene

vytepe verše farebné

na papieri

Čiernou mi smútok vykreslí

Žltou zas radosť zo Života

Zelenou nádej v lepšie dni

Červeň do lásky sa mi vmotá

Modrá ma láka v nekonečné diale

Hnedou si farbím úctu k práci

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sivou starobu kreslím stále

V Fialovej sa pokoj zračí

V Bielej úprimnosť nevinných detí

A v Oranžovej hľadám spásu

Ružová nežnosťou mi svieti

...........

Farby nebývajú iba na okrasu

...........

Jedna farba mi tu však chýba -

Lesk Kryštálovočírej vody -

Čistota Duše sa v nej skrýva

A čírosť vo mne božstvo rodí.041202 / D r a g o




Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu