reklama

Mikronézia

-Ako sa máš? -opýtal som sa neznámeho psíka na ulici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

-Pod psa, -odvetil havko ľudským hlasom.

-Teraz neviem, či sa mi to náhodou nesnívalo...  

Uvidel som v tráve ulitu. 

Slimák a ani nevystrčil rožky. Slimáčice bývajú verné. 

Keby sme ho oplechovali a miliónkrát zväčšili, 

mohli by sme ho využívať ako autobus.  

Voda cholesterol neobsahuje.

Obsahuje baktérie, sinice a zvuk.

Padajúcu vodu počuť doďaleka. 

To revú baktérie a sinice zo strachu

o svoj život.  

Ocitol som sa v blázinci.

Konečne som sa cítil byť Človekom.  

Chcel som sa napiť z prameňa.

Nabral som vodu do sita.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akosi rýchlo sa vyparila...  

Prišiel Hotentót a čudoval sa, 

že u nás nikto nevie po hotentótsky.

On po našom vedel aspoň jedno slovo - Hotentót.  

Dávno mi pichli injekciu proti tetanu.

Zabrala. 

Nemám na sebe žiadne tetovanie.   

Jeden môj priateľ vie písať, ale nevie čítať.

Ako priateľovi mu to nevyčítam. 

A vypísal by som mu to zbytočne.   

Modré je nebo.

Múdry je Boh.

Vasilisa je Premúdra.   

Kúpil som si topánky telovej farby.

Hodia sa k telu - černocha.  

Do tašky sa vmestí veľa vecí.

Rozum, pre každý prípad, treba nosiť v hlave.   

Strom - to je zarastený výkričník doby.

Otáznik - to som ja po výstrele lumbaga.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred podchodom je nápis 

"Použite podchod"

Použil som.

(Veni - vidi - ?)

Viac by sa hodil nápis

"Použite záchod"  

D r a g o 052011

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu