reklama

Maestro

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Valčíky z harmoniky 
unikli v diale diaľne
spod prstov Cigána
v Poprade pri fontáne,

Keď ťahal ťahavé,
ťahavé melódie
od brehov Volgy snáď
až k brehom Itálie

Prstami more nôt
do letnej kladie chvíle,
mne dušu uloví 
sieť me-(a)-lanchólie.

Predo mnou fontána 
do slnka slzy roní,
v hrdle mám srdca zvon
v starého smreka tôni.

Dievčatko s mašličkou,
krabička na peniažky...
Možno aj Maestro 
má život, jak ja, ťažký. 

Raz - dva - tri - raz - dva - tri...
daktylmi vzduch sa plní 
Môj koráb vyplával 
na Néreove vlny.

...............................................

Keď človek osamie
v meste uprostred ľudí,
nebude nikdy sám,
ak k sebe pustí Múzy.  


(Venujem Maestrovi,
ktorého výkon ma oslnil 
a spríjemnil mi aspoň
malú chvíľu pri fontáne
a jeho malému dievčatku)


D r a g o 04082009  



SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu






Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu