reklama

Otužilá mucha XXI.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Opila sa moja mucha z piva.
Ani neviem, kde ho zobrala. 
Napriek svojim šiestim nohám kríva,
Snaží sa mi odpiť z pohára. 

Presúvam ho ako v šachu kráľa,
Raz dopredu, dvakrát do strany...
Aj pivo človeka s muchou spája,
Ale iba keď je zdrbaný. 

Zlá spoločnosť dobrú muchu skazí,
Potom zase kazí mucha mňa:
Navrhla už vypiť štyri razy -
Vraj dá za mňa krídlo do ohňa,

Ak vypijem... A už mi aj tyká...
Som z opitej muchy celý het.
Kvapká muchohol do štamprlíka
A hneď ladí muchoklarinet. 

Potýkať si s muchou - to ma držte! 
To sa mucha ešte načaká...
Mucholapka visí na pol žrde,
Ja sa zriekam muchopanáka.

Muchy nech si s muchami len pijú,
Iba muchám nech hovoria - Ty!
Udeľujem muche amnestiu...
Hoci som z nej riadne na... nashledanou
 rodné údolí... 


D r a g o 27122011

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu