reklama

Otužilá mucha XXVII.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bezdomovec muší našiel kostru...
Mušiu kostru vedľa komína...
Obviňujem v duchu Kosu nostru.
To sa nám deň pekne začína... 

Nedýcha už, chúďa moje malé,
Dobzučalo múša neveky.
Pohreb spravia muchy na Tri krále,
Alebo ju hodia do rieky. 

Nevystavil doktor list o smrti
Ani potvrdenie o pitve.
Moje hrdlo sa mi žiaľom škrtí -
S muchami sa patol nepiple. 

Otca jeho! Veď je doktor muší...
Nemieni však robiť za marku.
Mŕtvu muchu zimné slnko suší -
Muší doktor vstúpil do štrajku. 

Minister muší mu lôžka ruší 
Poisťovňa - v mušom tridsiatku.
Nie mŕtvym, lež živým srdce búši
Tým urobiť náčim prehliadku.

Nedozviem sa, čo je na príčine.
Samovražda? A či nehoda? 
Snáď sa utopila v mušom víne,
Abo muší býk ju dobodal...? 

Hrobku mušiu farár kropí, kadí,
Plačú muchy, pochytil ich žiaľ. 
Polícia si s tým nevie rady.
Muchy niet - Nech žije muší kráľ! 

Vybudovať pomník až ku hviezdam
Muchy muche vždy sú hotové
(Možno sa to poniektorým, nezdá) 
Väčší, jak má Holub v Prešove! 

Ešte že to nebola tá moja,
Len príbuzná v treťom kolene.
Nezbavil by som sa nepokoja,
Klesol by som u múch na cene.


D r a g o 30122011

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu