reklama

Otužilá mucha XXXII.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Polnoc je tu, čo by bičom švihol
Číhajú z tmy na nás sily zlé
Moja duša miluje sa s knihou
Muchy by mali spať na bidle. 

Hrá sa so mnou mucha na skrývačku.
Zabzučí a stíchne - ani muk!
Márne krkom točím... Prisámvačku,
Pripadám si ako taký drúk. 

Aj do lampy, do zrkadla mrknem -
Žiadna stopa, žiadne dé-en-á,
Prešpikuje mucha ticho mŕtve.
Na rade som teraz bzučať ja. 

Lúdim tóny z bránice i z hrdla -
Vábničkuje môj hlboký bas.
Hádam by mnou mucha nepohrdla...
Trúbim teda zas a zas a zas...

Všetko márne... Bzukne a sa skryje...
Alebo mi mucha neverí?
Márne nôtim mušie melódie,
Márne škrípu pánty od dverí. 

Ukrýva sa kdesi v hĺbke noci
Pritajená mušia paskuda!
Ovláda ma múch génius loci -
Mucha vo mne muchu prebúdza. 


D r a g o 05012012

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu