reklama

Otužilá mucha XLVIII.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mucha halí sa do samochvály...
Až po uši je ňou pokrytá.
A ja ako človek muchoznalý
Vydlabávam muchokorytá.

Pre moju mám Korytnicu skrytú - 
Nalejem jej po tom čurbese,
Aby získala aj imunitu 
A nech zodpovednosť nenesie

Za mušince,. čo mi zdobia okná,
Za to, že mi pláva v tanieri,
Za to, že jej vonku svokra zmokla ,
Že žije nad muchopomery...

Nech sa vyhne mucha trestu smrti,
A užíva trestu života,
V ktorom muchu kravata len škrtí,
Keď na muchoplavbe stroskotá...

Ďakuje mi mucha z psie hlasy,
Volajúce v noci do neba.
Volia muchu celé muchomasy.
Po voľbách jej stúpne spotreba...

Zakladajú muchy sextagrupu,
Lebo kvarta dávno nestačí.
Kýchajú a tabak muší šnupú...
Nech mi moja mucha prepáči 

A odpustí všetky muchohriechy.
Veď po svojom vždy mám len ju rád.
Hneď po voľbách sadnem s ňou do viechy,
Nech cíti, že som jej kamarát! 


D r a g o 23012012  

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu