reklama

Otužilá mucha XLIX.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Muchou som už celkom posadnutý -
Predná Hora tu nič nezmôže.
Mucha zlomí Svätoplukov prútik,
Ale nie jeho tri odnože.

Snáď si zo mňa iba uťahuje -
Veď muchy to občas preženú -
Keď vybzučí na mušacej strune,
Aby som ju pojal za ženu...

Zo zmiešaných manželstiev sa rodia
Najmúdrejšie deti planéty.
To mi tvrdí mucha moja zvodná
A v očiach jej nádej zasvieti,

Lebo vie, že muži sú mi cudzí
A že nie som členom es-a-es.
Zastúpi ju iná mucha v núdzi,
Keby nemohla (...)...ísť...na tanec...

Muchy, -vraví, -nie sú ako ľudia -
Vôbec nie sú k sebe žiarlivé -
Jedna druhú nikdy neodsúdia
Pre ich voľné mravy na pive. 

V byte miesta veľa nezaberá -
Spať môže v škrupinke z orecha,
Nebude sa správať ako zviera
A nikdy... (nikdy!)... ma nenechá...

V obliekaní je tiež veľmi skromná -
S čínskou Burdou je už zohratá.
Na obed jej stačí kúsok hov...ädzieho.
Zvyšky po nej zbaštia múšatá. 

A tak teraz nosím muchu v hlave -
Rátam, koľko v kríze ušetrím
Na tej mojej muche dotieravej.
Svadobnej ceste by bodol Krym...


D r a g o 24012012 

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu