reklama

Netopiere

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zatvára deň pred večerom dvere
Večer ťahá z Luny závoj tmy
Batmanovočierne netopiere
Zlietavajú sa jak do krčmy. 

Ušklbávajú po kúsku z noci,
Lížu tmu z palety Mesiaca .
Vejármi ma ovievajú, hoci
Černota sa zo mňa nestráca. 

Pochopil som ich narážky v okne 
Okúta ma Ticho Zasvetia.
V mokrom snehu aj tma zrazu mokne,
Dotlejené sviece nesvietia. 

Ovievajú dušu moju hriešnu,
Do tmy zahaľujú biely sneh.
..............................................................

Ponúkaný lístok na konečnú - 

Neštikám... Dnes majú posli pech...


D r a g o 02/03022012 

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu