reklama

Otužilá mucha LV.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Snehonávej zrána na balkóne,
Z neho škvrnka čierna presvitá -
Je to mucha cudzia podľa vône,
Čo tu otrčila kopytá. 

Skláňam sa k nej, trasiem ju za plece -
Žiadny odvet... Veď už nedýcha...
Mušie oko sa jej netrbliece,
Nepomáha ani masticha. 

Srdce moje od žiaľu mi puká.
Moja mucha mlčí - nesvedčí.
Nevpustila si snáď svokru dnuká? 
Mlčky čuší v mušom nárečí. 

Snáď to bola mucha bezdomová,
A tu prišiel na psa muší mráz...
Mucha hravo do diery sa schová -
Nevezme ju len tak ľahko fras. 

Neušli sa muche cestoviny..? 
Ani múka..? Čučo zdraželo..? 
Banánom hoď, ak si kto bez viny -
Po mne, bo som muším priateľom. 

Čo, ak mucha takto odpočúva..?
V snežnom habite sa utají,
Pozabudne, že je zima tuhá,
Že už dávno máme po máji...

Vietor fučí... A tá moja mlčí...
Stopy vedú do najvyšších miest.
V mušom svete zákon muchovlčí -
Nejedna stratila mucha česť...

Pripíjam na všetky muchy čestné -
Na ich tmavú mušiu pamiatku.
Na hodnote taká nepoklesne,
Ani keď zaletí do chládku. 


D r a g o 09022012

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu