reklama

Otužilá mucha LXI.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chce mi mucha prispieť do rozpočtu,
Nechce len tak sedieť na krku.
Nevládze však ťahať smenu nočnú,
Povahu má pritom maškrtnú.

Vyhrieva sa v teple môjho bytu,
Žiarovky sú mušou doménou.
Na blogu má povesť neodbytnú,
Neraz si ju mýlim so ženou.

Ešte že má pre mňa pochopenie,
Vidiac euroúčet za vodu...
Neodpoviem teda muche, že nie -
S muchami sa ľudia dohodnú.

Do očú mi pozrie odovzdane -
Hor´sa muchohladom mučení..!
Ja vraj budem platiť menšie dane -
"Ona" - na vedecké účely

Venovať chce telo po jej smrti -
Nech si reznú muchodoktori...
Dávno ju vraj v hrdle čosi škrtí
A doktori majú komory...

Nech sa pozrú, čo má mucha v bruchu,
Prečo môže loziť po stene,
Či má mucha slepé črevo v suchu,
Či tvrdnú aj mušie pečene,

A prečo má také veľké oči,
Oči puči či jej neškodí,
Či sa točí voda pri Levoči,
Čo vravia na pôrod do vody...

Podáva mi mucha ruku na to -
V tvrdej dlani tvrdý muší stisk...
Vždy som jej bol dobrým kamarátom -
Postavím jej muší obelisk!


D r a g o 22022012

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu