reklama

Sedem dobrých duchov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do okna mi hľadia žlté oči,
V kostiach cítim Baskerwillov dych.
Sedem minút presne po polnoci
Sedem duchov vyplz-...oplzlých.

Sám tu väzím a duchov je zopár.
Ovieva ma popolnočný dym.
Sedem duchov, jeden z nich je stopár -
Objavil ma, ako lebedím...

Na okno sa lepia všetci siedmi,
Mne sa lepí slina na päty.
Sedem duchov - sedem krkov smädných.
Ani jedna svieca nesvieti...

Prenikajú ku mne do svedomia,
Mlčky... Vôbec pritom nekričia.
Siedmu pečať svedomia mi zlomia -
Zlatý kľúč životabudiča.

Moja duša s dušou siedmich duchov
Pri pohári vína hrkúta.
Keby som bol duchov neposlúchol,
Postavili by ma do kúta.

Kladiem fľaši na jej hrdlo slučku.
Pred nami je svieca zhasnutá.
Podám duchom kľučku na rozlúčku
Kikiríkom s tretím kohúta...


D r a g o 26022012

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu