reklama

Narcisenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na veži zvony odzvonili,
Ani sám neviem, na ktorú.
Čas sadá z kobýl na kobyly,
Alebo inú potvoru...

A potom trieli, čo má sily -
Kopytá dupú z náporu.
Kopytá čas mi spotvorili.
Kobyly času neorú.

Kobyly času s vetrom letia
A nás so sebou unesú -
Vždy doletia až do zasvetia -
Jedinú známu adresu.
..................................................

Ponúkajú ma kvetom smrti -
Za mincu. Snáď pre Chárona.
Kvietok smrti mi hrdlo škrtí
A minca padá do lona.

Hrdlo mi škrtí, oči tieni...
Až zvony opäť zazvonia,
Ja budem držať rozlúštený
Kód Vesmírneho zákona.

(V starovekom Grécku bol
narcis symbolom smrti,
Cháron - prievozník duší mŕtvych
do zasvetia)

D r a g o 13042012

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu