reklama

Myšlienky pod parou (14)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pohárik borovičky vždy sadne ako uliaty.

Podnapitým nesmieme dať piť, podnažratým žrať.

Nemá význam, sa opíjať, ak vás nikto nevidí.

Všade dobre, a doma niet čo vypiť.

Najviac pijú tí, čo nemajú za čo.

Alkoholikom sa Slovák rodí, abstinentom stáva.

Človek mieni, pivo pení.

Po slovenskom občerstvení je človek akýsi unavenejší.

Otecko, mám vás rada ako dobre vychladenú dvanástku.

Zem sa točiť môže, pivo musí!

Za suchým vínom sa len tak zaprášilo.

Cítim sa ako Hemingway. Niežeby som toľkom písal, ale toľko pijem.

Nevypil veľa, len poháre boli priveľké.

Pozor, padajú opilci!

Voľný čas môžeme zabíjať zapíjaním.

Mal som konzumnú spoločnosť - vypili, vyžrali a zmizli.

Mafián vás odkrágľuje, krčmár odkrígľuje.

Podľa teórie relativity je aj nedočapovaný pohár plný.

Pivo človeku berie rozum, ale dáva inšpiráciu.

S dobrým slovom sa dá veľa dosiahnuť. A to slovo je - Na zdravie!

Išiel na liečenie. Rezignoval na čestný titul alkoholika.

Lepšie je piť s Vierou ako s mierou.

V zahraničí som zistil, že pivo sa dá aj dočapovať.

Hrdelný trest je, keď vám nenalejú.

Ja keď chcem byť triezvy, musím si nájsť dvojníka.

Porozprávať sa môžete aj s pivom.

Pivo je dobrá vec. Dve pivá - ešte lepšia.

Tvrdý alkohol nezmäkne, ani keby ste do neho pridávali calgon.

D r a g o

z

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu