reklama

(Venované svojim žiakom)

Nad cestami, čo prejdem peškyči na autách, jak hviezda svieť,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

trojročie mojej esvéešky,
keď príde mi raz osamieť
a srdce bude stonať hladom.
Nech nezúfam pod ťarchou bied, 
nech zaprú sa do mojich ladov
priateľstva lúče z oných liet.

Mikuláš Kasarda, 1967, 
pre svojich žiakov na maturitný pozdrav.
V týchto dňoch sa básnik a pedagóg dožíva 88 rokov.



Malý úlet v čase

Cestami chodieval som pešky,
Nie je mi auto doména,
Zarástli detstvom kolobežky,
Svietili hviezdy bez mena. 

Stonalo srdce neraz hladom
Plakala duša na púšti - 
Život je honba za pokladom,
Ku ktorému ťa nepustí

Trojročie SVŠ-ky svieti
Prišlo mi občas osamieť
Spomienky chodia na výlety
Do lavíc našich školských liet.

D r a g o 15072013, noc
(Som jedným z oných žiakov...)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

.......................................................
O Mikulášovi Kasardovi - pedagógovi

podrobnejšie v blogu Ston srdca.


................
21072013, 19:22

Práve som sa dozvedel, že náš pán profesor

Mikuláš Kasarda pred niekoľkými hodinami,

5 dní pred svojimi 88. narodeninami, vydýchol naposledy. Skláňam sa pred jeho svetlou pamiatkou.


Obrázok blogu


Mikuláš Kasarda

Obrázok blogu


Zemplín

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu