reklama

Kto nezažil, neuverí... (29)

Všetky cesty vedú na spoplatnenú diaľnicu. Dačo by som aj robil, len nech to nie je práca. Je to súdny človek. Stále ho ťahajú po súdoch. Rozumu je dosť, no niekedy je výhodnejšie zostať hlúpym.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prišiel som, videl som... Prižmúril som oči a vyplatilo sa to.  Kabát prevrátiš. Horšie je to s tangáčmi.  Aj kôň je podkutý a musí ťahať voz.  Nie je dôležité zvíťaziť, ale priživiť sa na tom.  Ak dnes človek nekradne, hneď je podozrivý.  Niektorí dokážu klesnúť veľmi vysoko.  Dnes si môžeme vybrať - ruky z vreciek.  Ak je vám ťažko, na vine je zemská príťažlivosť.  Veľkonočné vajíčko sa opäť vyfarbilo.  Nezmyslím, teda som.  Nehas, čo ťa nepáli, ani keby ti rybník vypálili.  Analgetiká análne neužívajte.  Dieru v zákone štoplíkom neupcháte.  Ak vás nezahreje pohár grogu, zahreje vás dobrý pocit, že na neho máte.  Ak nemáte s kým chodiť, kráčajte s duchom doby.  Koleso našich dejín funguje ešte stále na ručný pohon.  Skutočný priateľ je ten, kto vás pozná, a napriek tomu vám požičia.  Dajte mi vyšší plat, a ja skúsim pohnúť rozumom.   Kôň má štyri nohy, a my dvaja tiež.     D r a g o



Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu