reklama

Poseidón v ofsajde

Mám doma more V lavóre. V zime bol lavórV komore. Bolo by more V komore, Nebolo kebyV lavóre. Z komory lavórVyberám, Do neho soľ si nalievam.Nalievam soľ si, Vodu sypem.V závitoch zas miČosi škrípe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Závit ak škrípe, 
Jeho mať! ,
Náčim ho čím skôr
Namazať. 
Neškripel aby 
Nakrivo, 
Fontána zve ma 
Na pivo. 

Závitov máme 
Ale viac.
Treba ich všetky 
Namazať. 
Chrbát mi škrípe 
Až na kosť, 
Piva len bolo 
Aby dosť. 

Studené veľké
Penivé
Dobre sa sedí
Na pive. 
Nemusíš nosiť
Meno Ján - 
Otvor si ústa 
Dokorán,

Vytisni z pľúc si 
Starý vzduch.
Kamaráti ti 
Spravia kruh
Glo-glo-glo-glo-glo-glo
Glória - 
Dáme si po pive 
Ty i ja. 

Po prvom dáme si
Ešte dve.
Záverečná kým nám
Neudrie. 
Udrieť by do rána 
Nemala - 
Zaspivajme sobi - 
Tra-la-la...

Nový sud ráno nám 
Narazia. 
Bezpivová doba
Býva zlá. 
Čašníčka ak má 
Nohy krivé, 
Musí byť pivo 
Jasnozrivé. 

Svetlé, tmavé, či 
rezané - 
Aké kto si len 
Zamanie. 
Plechovka, fľaška, 
Pivný súdok - 
Po pive spávam 
Ako dudok. 

Plechovka, fľaša, 
Starý krígel - 
Ceny piva nám 
Dvihol Fígeľ. 
Ja som bol pritom, 
Icom - picom, 
Keď dvíhal ceny 
Piva Fico. 

Jedna vláda -
Druhá vláda - 
V pive pláva 
Marmeláda. 
Pláva v pive 
Lekvár poľský - 
Načapuj si 
Do termosky. 

Teplé pivo 
Nechce slina. 
Pri chladnom si 
Zaspomínam
Na bývalé 
Pitky - žúry - 
Kohút pil, 
Pili aj kury. 

Pivo je náš 
Potu mok, 
Do krčmy je 
Iba skok. 
K dverám jeden,
K pultu druhý, 
Pod očami 
Zmiznú kruhy. 

Keby pivo 
Nebolelo, 
Ponorím do 
Neho telo. 
Ponorím sa 
Až po ústa. 
Tantalos už 
Trpieť ustal...

Janovi ...

D r a g o 24062012

https://www.youtube.com/watch?v=HKNdGbdkh6U [/content>

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu