reklama

Putovanie po polnoci

Celkom sa mi (si ma) obnažila Letná noc po letnom dni. Cvrčekovia ticho pília... Lipový čaj lahodný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Podáva mi na balkóneLuna lipoopitá. Ťahajú ma morské koneDo hviezdneho koryta.
Od Nérea pricválali... Osteň v duši bodavý...Býva Vesmír celkom malý - Uloží sa do hlavy...
Mením lipy v oleandre, Kvitnú hviezdne mimózy. Štipku Šťastia Tyché kradnem - V jej sa lone povozím.
Omývajú holé telo Hravé vlnky Egeja. Správa noc sa osameloA Nymfy mi neveria.
Očista ma zbaví hriechu, Ak som sa im previnil. Vysajeme pre potechuLásky pohár Retsiny.

D r a g o 08082013
https://www.youtube.com/watch?v=7BXZNqRzKLk

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu