reklama

Z Rozprávky do Rozprávky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keby bola Zuza moja Múza,
Nosil by ma Pegas na Parnas.
V Syrakúzach žblnká Arethúza,
Na Parnase majú Múzy zraz.

V hlave sa mi pletú mená - hrúza!
Zo srdca zvon ide s Pravdou von.
V Gordione pavúz zamotúzia.
Pegas je môj obľúbený kôň.

Keď je málo miesta na Parnase,
Prichýliť nás môže Helikón.
Euterpé si chráni striebro v hlase,
Melpoméne tlieskam za výkon.

Keby bolo mojou Múzou Žieňa,
Čo by na to riekla Erató?
Básnici sa s Múzou neoženia -
Nevymenia Tintu za zlato.

Básnikom sa s Múzou ľúbiť náčim -
Tak to káže Kithaironu mrav.
Za pätami Múz sa stále vláčim,
Zamáva mi Zuza na pozdrav.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navštívi ma v spánku Terpsichoré
Pritancujúc v bielom balete.
Poláska mi srdce vášňou choré.
Nastúpila Jeseň po Lete...

Prebudí ma konie zaerdžanie,
Ovanú ma krídla na holi.
Celú noc som čakal na svitanie.
Na balkóne výťah nestojí.

Vykopytil Pegas Hippokréne -
Z Duše Koňa Prameň Poetov.
Ak mi budú moje Múzy verné,
Nepostavím bodku za vetou (.)

Z chvosta Koňa učiním si sláčik -
Bez sláčika husle nehudú.
Z Parnasu sa vyspiac Mika-báčik
S Apollónom sadá na hrudu.

D r a g o 05/06082014

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu