reklama

Múzy Moje

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Venovala mi Múza slová
S úsmevom vraví: -Len si ber...
Odvtedy k Múze Lásku chovám
Dotyky vnímam cudzích pier
 
Otváram dvierka cudzích duší
Báseň je balzam na ranu
Láskavé slovo slzu suší
Úsmevy ľuďom pristanú
 
Pofúka, ak ťa bolí čosi
Pošteklí - schladí - ohreje
Omnia mea v slovách nosím
V Pandore živím nádeje
 
Nebolí to, keď Múza kope
Si len sťa Láskou opitý
Na vzdušných zámkov brány klopem
Pri hriechu Boh ma prichytí
 
Mlsné sú Múzy ústa slastné
Opojí - priľne - pohladí
Vytkáme prvý riadok básne
Apollón lýru naladí
 
Euterpé z driemot Dušu kriesi
Vylúdi úsmev Kalliopé
Odpúšťa Boh mi moje hriechy
Erató tíško zaklope
 
Rozochvie v srdci Lásky struny
Perlia sa slová v nektári
Modria sa verše na úslní
Krištáľ sa v nebi nekalí
 
Letíme nocou cestou blahou
Ostriebri Parnas Seléna
Vezie nás hintov Mliečnou dráhou
Hviezdy sú minivemená
 
Lovíme kvapky do pavučín
Popíja Pegas z prameňa
Roja sa slová rojom muším
Zodiak vrtí znamenia
 
Spočinú Múzy na Parnase
Nechajú perly do vena
V zrkadle Múz som seba našiel
Na verše slová premieňam

D r a g o 24032014

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu