reklama

Milujem Bohyňu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaľúbil som sa do Bohyne,
Bohyňa do mňa ale nie.Tŕním sa cesta Lásky vinieBez omrvinky Nádeje.Zaľúbil som sa vyše uší -Somárik sníva o seneA moja Duša o Venuši -O dvierciach do jej Predsiene.Zaľúbil som sa - mám to márne -Ukryla skrinku Pandora.Bohýň sú plné obrazárne -Čakám, že jedna zavolá,Objaví že ma, vystrie dlane,Osloví že ma po mene,Vyplní že mi tajné prianie,Usmeje sa mi verejne.Bohyne nie sú nedobytné -Ony sú také, aké sú.V Súmraku Láske Nádej svitne,Nájdu ak moju adresu.Bývajú Lásky jednostranné - Venuša nie je bez viny.V Bohyni Krása nezostarne,Očista Hriechu nečiní.D r a g o 2205201

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu