reklama

Bilancia Lásky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dostal som tisíce judášskych bozkov,Anjelských sedem objatí.Ponáral som sa pod hladinou do snov,Aby som Lásku odšatil.Vnímal som tisíc štebotavých vtáčat,Počúvam sedem Mlčaní.Videl som Lásku na kolenách kľačať.Držal som Srdce na dlani.Videl som Lásku Láskou ohrdenú,Cítil som, jak sa zachvela.Videl som Lásku - bola na výmenu,Lialo sa teplo do tela.Videl som Lásku, ako sama stala.Kanuli perly po tvári.Okolo prsta si ma omotala,Aj nohy sa nám (z)motali.Videl som Lásku sedieť na chodníku -Na dlažbe štyri klobúky.Sťaby ju ktosi priklincoval, prikul...Chodcovia ani nemukli.Videl som Lásku jemne zapýrenú,
Vnímal som nehu v negližé.Stretol som Lásky, ktoré rokmi driemu.Nebol som nikdy na Krížnej.Videl som Lásku... Bohvie kde sa vzala -Videl som Hviezdu na nebi.Videl som Láskou opitého kráľa,Pikový túz ho neprebil.Videl som Lásku v neprístojnej maske.Videl som Dušu bez tela.Videl som Lásku maľovanú na skle,Baviť sa so mnou nesmela.Videl som Lásku, jak sa v mori vlní,Volala z vody na ľudí.Vylovil Lásku Anjel duchaplný,Krúti sa Láska v osudí.Videl som Lásku len tak pohodenúVáľať sa v prachu po zemi.Videl som Lásku, miloval som Ženu,Usínal Túžbou gniavený.Videl som Lásku po UkrižovaníS tŕňovým vencom na hlave.Na Milú hľadel Milou Milovaný,Kochal sa v Lásky poprave.Videl som Lásku, ktorá zhrdzavela,Videl som Lásku v plameni.Ľúbenie mal som v Láske za Anjela -Anjel mi zuby vyceril.D r a g o 04062014

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu