reklama

Básnik na Mesiaci

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pojal ma Mesiac do kolísky,
Hojdá ma od nôh ku hlave.
Kým si to Starký nerozmyslí,
Vystieram nohy túlavé,

Umyté, pravda, v nočnej tráve.
Isto je Mesiac fajnový.
Natŕčam uši hviezdnej vrave,
V nebeských vodách zalovím.

Udicu hodím, ťahám siete,
Dušu dám ako návnadu.
Prút sa mi ohol, sieť sa pletie,
Pavúky v Nebi nepradú.

Cícerky potu chrbtom kanú,
Motám sa medzi Hviezdami.
Nedošiel som pre rannú mannu,
Rád by som iné vymámil:

Prečo je Osud utajený,
Za ktorou horou srší čas,
Koľko žiab sedí na prameni,
Vydaní či sme napospas..?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ukážu nech mi Hviezdy moju -
Na Nebi nočnom Superstar.
Nedôjde Duša ku pokoju,
Mútime z Mliečnej cesty cmar.

Vypiť tak všetku Múdrosť Sveta..!
Zostarnú časom Venuše...
V Nebi ma Hviezdy oklebetia.
Zavŕta červík do Duše...

Priniesla Noc mi iba smolu.
Boli mi Hviezdy neprajné.
Ej, bisťu dade..! Ako dolu..?
Pegas mi krídla prenájme!

D r a g o 23062014

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu