reklama

Ulomené krídla

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Len toť včera krídlami som mával –
Plachtili sme vedno s Daidalom.
Smiali sme sa pomazaným hlavám.
Vyletieť sa vyššie nedalo.

Len toť včera obrastal som perím –
Brko k brku… Diale vábili.
Volali ma milým menom “Chéri”.
S Krídlami sa chlapec zmotýli.

Len toť včera sme sa rozkrídlili –
Zvedali, čo taja zákutia,
Od Vesmíru naberali sily,
Videli sme veľa z počutia.

Len toť včera… Kedyže to bolo..?
Tajné Túžby ženú Krídla vpred.
Niekedy je bližšie naokolo.
Malá chyba môže veľmi škrieť.

Len toť včera Svet nám patril celý,
Aj keď sa to neraz nezdalo.
V internátnom prítmí na posteli,
Váľali sme telá nedbalo.

Len toť včera ponúkli mi šťastie –
Moja Hviezda bola v zápale.
Šťastie sú len krásne slová básne.
Hviezdy majú stále na mále.

Len toť včera boli ľudia živí…
Koľkýchže už medzi nami niet..?
Zásvetie má svoje vlastné Nivy –
Tam si dajú naše Duše stret.

Len toť včera… Čas je pokročilý…
Zapotrošil sa mi krídel pár.
V mori sa mi nohy omočili.
Krídla boli Malý Boží Dar.

D r a g o 08072014

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu