reklama

Vrkoče

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hádam ma oprší –
Sľubuje nebo dážď.
Do tiesne na Duši
Nenosím pršiplášť.

Obloha júlová
Jeseňou zaváňa.
Kolená z olova
Vzlykajú od rána.

Nebodaj ma to tak
Do karmy spaklili.
Kryjúc sa za oblak
Narazím do Víly.

Svetielko z tunela
Vkročí mi do očí.
Kantáta zaznela
O čiernom vrkoči.

Detstvo ma pritúli –
S vrkočmi dievčatá…
Pri školskej tabuli
Čas dieru zalátal.

Vrkôčky s mašľami,
Kvákanie za vlásky –
Anjel sa nad nami
Zapýril od Lásky.

Víla sa rozvila,
Vrkoč je bez viny.
Dievčina spanilá
Núka mi maliny.

Vrkoč je o lete,
Víla je o jari.
Motýlik uletel
S úsmevom na tvári.

D r a g o 24072014

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu