reklama

Snívam Sen Ružový

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ružová ako zmrzlina
Ružovšia ako Ruža
Ružový svet ma objíma
Po Láske Ruže túžia

Ružová ako hebký sen
Ružovšia ako dieťa
Berie mi Dušu Ruža v plen
Do túžob sa mi vpletá

Ružová ako Eóna
Ružovšia ako pery
Kladiem Ti srdce do lona
Nosil som meno Sherry

Ružová ako Ružena
Ružovšia ako more
Keď západ slnka požehná
Hélios na obzore

Ružová ako bledý rúž
Ružovšia ako mobil
Dávam si srdce na retuš
Aby som Tvoje dobyl 

Ružová ako vodné sklo
Ružovšia ako prsty
Keby nám to sklo neprasklo
Boli by sme si zgustli

Ružová ako … čojaviem…
Súmrak na konci leta
Skladám Ti poctu kráľovien
Nad Ružou Amor lieta

Ružová ako predletie
Ružovšia ako líčka
Jedného Amor popletie
Druhého Amor hýčka

Ružová ako tulipán
Ružovšia ako mašľa
Srdce by som Ti odmykal
Keby si si ma našla

Ružová ako kabela
Alebo lúka v máji
Ku šťastiu chýba neveľa
Ruži sa Lásky máli

Ružová ako biely sneh
Ružovšia ako hviezda
Mýliť si farby nie je hriech
Hviezdička ku mne vliezla

D r a g o 02092014

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu