reklama

Páľava

Letný vetrík hrá sa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ovzduším unáša

kŕdeľ letiaceho papiera

a omieľa ho a omieľa

Odvial aj Slnka kotúč zlatý

až za roh nášho paneláku

a vyzliekol mu šaty

Ja vyslovil som vetru vďaku

Lebo už ma tak nepáli

Vánok ma hladí po tvári

Hladí po obnaženom tele 

Aj Slnko unavené

tiež do tieňa sa snaží schovať

bo potrebuje dotankovať

a osviežiť sa chladným pivom

Samému je mi dáko clivo

Nuž si s ním štrngám spoza rohu

A na modrastú na oblohu 

lepíme horkú bielu penu

vtkanú do bielych oblakov.

A potom Slnko pokračuje v púti

Teplými lúčmi zamáva

Vidno, že tiež mu pivo chutí

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zem je suchá až nezdravá

Sám zostávam a Slnku mávam

penivým mokom z pohára.

050803 / D r a g o

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu