reklama

Čo bolí to prebolí

Čo bolí, to prebolí,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

nechodím už do školy -

podľa popradského zvyku

vysedávam na Luníku.

Nepestujem cyklotriál -

Rum - to je môj materiál.

Nenapijem sa ja koly -

od koly nič neprebolí.

Nechcem tonik, nechcem sprajt -

pivo je môj kamarát.

Čo bolí - to sa mi prieči.

Pivo s rumom všetko lieči.

Veď dnes vie už celý boží svet -

Imidž je nanič - počúvajme smäd!

Čo bolí, to prebolí,

nelej mi rum do koly.

Na kolu ja zhora kašlem,

preto píšem túto báseň -

na oslavu piva, rumu...

(Ej, keby tak stál korunu!)

Hlt za hltom - log-log-log

Nepitve ma patológ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo bolelo, prebolelo,

pivo pitve moje telo

na balkóne na Luníku,

odkiaľ domov niet úniku.

Priateľský tu vládne duch -

Jak na h.... veľroj múch. 

Čo bolí, to bolieť bude,

máme ešte pivo v sude.

A aby bol dáky fígeľ -

načapujte ešte krígel!

Do riti aj s Mirom Nogom -

Piť budem dnes s patológom.

Vystaví mi potvrdenie...Bárs,

že som zomrel ako chlap - na AIDS!

Nie na zuby, keď mi liezli mliečne -

Dvoril som že jednej švárnej slečne.

Bez ostychu na Luníku kričím: -

Chorobu mala tá slečna ...nákazlivú.

Čo bolelo, dávno prebolelo -

Rum je môj duch, pivo moje telo!

 
 

Venované balkónovým

lunikárom len tak z ničoho nič.

13052002 / D r a g o 
 
 

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu