reklama

Do raja

Raz nad ránom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

po opici

stretol som v slepej ulici

Cigánku

sklonenú nad kontajnerom.

Písal som jej svojím pe(é)rom

Pozvánku

Pozvánka ju pozývala

v mene cigánskeho kráľa

do neba.

Cigánke však naše nebo

maľované modrou kriedou

netreba

Porodila tucet detí.

Večer jej lietadlo letí

do Fínska

Tam je pre Cigánku Eden -

Ich je dvanásť, ja len jeden -

celkom sám...

Chuť mám na baltické slede.

Cigánkine oči hnedé

smejú sa.

Fínsko leží na Baltiku...

Ja zas skončím na Luníku...

Do frasa..!

30082002 / D r a g o 
 
 
 
 
 

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu