reklama

Dozvuky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol som prvákom na výške, o rok mladší spolužiaci zo strednej Janko U. (vraj už je na Pravde Božej) a Jožko D. z Kerestúra, ma po ich stužkovej pozvali na dozvuky. Šiel som. Veď som tam poznal každého. A ja som sa v spomienkach vrátil zase o rok späť, k vlastnej stužkovej.

D O Z V U K Y

Dve sviečky v kúte. Ináč tma.

Z cigariet dohora dym sa dvíha.

Na stole tisícpäť prázdnych fliaš,

na druhom ostrovy vína.

Tisíce ostrovov... Nemálo očí

pozerá do prázdnych fliaš. 

V poslednej na stole zátka sa točí -

nálada vracia sa zas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Magneťák vyhráva, páska sa krúti -

raz-dva-tri-raz-dva-tri - tancujú páry.

Tak práve pred rokom za ňou som smútil.

Naposled poháre zaštrngali.

Dve sviečky v kúte. Ináč tma.

A opäť poháre prázdne stoja. 

V hustej tme utopil sa už môj žiaľ -

v diaľke rodí sa láska nová. 

D r a g o 28011968

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu