reklama

Úlety 2

Obloha má dnes farbu nebaa nebo farbu oblohy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Odkiaľsi z neba kvapky spadli

dve na plecia tri pod nohy

Hľa, malý mráčik- poškoláčik -

nezbedný synček Nefelly

ma teda takto podpichuje

vidiac, že som bez ambrely

kvap - kvap - kvap - kvap ...

Slzy, alebo pot Diony?

Bohyne si ma vysliedili

na lavičkovom priedomí. 

Čo, keď z nich jedna po mne túži?

A čo, ak obe? Ujújú...

Nevedno akí Boží muži

dnes na Olympe panujú. 

Egeus... Či ten ešte stále

belostné plachty vyzerá?

Háj olivový Athéna či...

Eol vanie či zvečera

Kvap - kvap - ...

Už zase dotyk... Nebesá...

Osvieži veď v tej letnej spare

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kvapkavý úlet v bájne diale

Zavrieš oči a ujme sa

Ja bohom víno na obetu

Oni mne kvapky z oblakov 

v ústrety vychádzajúc letu

Na ostrove sme Fajákov

Nausikaá aj s devami

nezahlená pred nami

(Takto nás víta

Afrodita) 

Kvap - kvap - kvap - ..

Krásna je Modrá Planéta

Eolus mierne unavený

spod mojich nôh prach odmetá

Hélios ocitá sa v tieni

a je nejaký nesmelý

Kto z oných mýtov a čo ešte

mi do večera nadelí?

(než spočinieme v posteli...)

Mrak tmavý, za ním lúče zlaté

Bereniky vlas v Božom chráme...

Apollón zve ma... Aj Dionýz...

Do nosa pár si kvapiek dáme...

Len pomaly, len pomaly -

Deduško Zeus hrmí zhora

Tak pridaj k nám sa, Olympan,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hellada veď je celá Tvoja! 

(Plná dnes nepokoja)

Kvap - kvap - kvap - kvap - ...

D r a g o 20052011

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu