reklama

Keby som tak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keby som tak všetko mohol,

prvé, čo by bolo -

premenil by som moria na víno,

aby sa každý mohol napiť

a utopiť

svoj žiaľ

svoj strach

svoj smútok

Keby som tak všetko mohol,

druhé, čo by bolo -

premenil by som Zem na Eden,

v ktorom by nikto nemal

svoj žiaľ

svoj strach

svoj smútok

a spiritus vini by bol len pre radosť

Keby som tak všetko mohol,

tretie, čo by bolo -

nasýtil by som všetkých

po tej pijatike a

dal by som každému

dobrú posteľ 

i s príslušenstvom. 

Potom,

keby všetci zaspali,

by som šiel

k Tichému oceánu

a vypil by som,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

čo zvýšilo.

Dal by som posteľ sebe

i s príslušenstvom -

aby som zabudol

na svoj žiaľ

na svoj strach

na svoj smútok

D r a g o 20121971



Obrázok blogu

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu