reklama

Otužilá mucha III.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďalšia mucha ma dnes prekvapila -
Už tretej neviem prísť na meno.
Aj táto je zimootužilá -
asi je to také plemeno. 

Stačí jeden lúčik teplý slnka...
Mucha v zime vôbec nešpiní.
Na nervy mi iba mucha brnká -
Vyzlieka si už aj bikini...

Vystavuje mi tu svoje telo -
Hore bez a dole ešte viac.
Slnko ako vyblednutý melón
Podobá sa dnes viac na mesiac.

Iba jemne hreje, ako vravím,
Lebo zimné slnko nepraží.
Mucha v izbe prekypuje zdravím -
Promenáduje sa jak na pláži. 

Mucha muche nevykole oko.
Ani ucho, ani stoličku.
Mušiak s muchou žijú nadivoko.
Ja jem - oni robia rozcvičku. 

Cvičia muchy - cvičia jogu, strečing...
Občas mušiak muchu zdoláva.
Možno sa to mojej muche prieči,
Možno sa mu z lásky oddáva.

Muchy, bacha! Ultimátum máte!
A nevravím to len do vetra...
Zajtra s vami zacvičím karate!
...Alebo... si s vami... - zalietam..! 


D r a g o 07122011



SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Mucha

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu