reklama

Otužilá mucha XXV.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Blúdime tak s muchou ulicami,
Nachádzame muší diskoklub.
V klube sa to hemží múšatami,
Človek nemôže sa ani hnúť. 

V kúte stojí voľný stolík muší.
Muchočašník nám ho ponúka. 
Mucha objednáva dvakrát suši.
Zaplatí to zajac z klobúka. 

Vstúpili sme do nálady aby,
Šampanské dá zabrať poháru.
Poškuľujú po nás mušie baby -
Neidem im s muchou do páru. 

Hudba mušia zahrá mušiu hymnu
A nejedna mucha zavzlyká...
Lebo muchy čoskoro si všimnú,
Že toto je klub pre Kulíka. 

Mucha k muche nežne sa tu túli,
Netancujú - pijú mušiaci.
Občas niekto schytá po papuli -
Raz pohan, druhýkrát veriaci. 

Sú to muchy slobodného kráľa
Už v demokracii zrodené.
Ani moja mucha neotáľa -
Na šesť nôh navlieka prstene.

V mušej volenke si mucha volí -
Muchovolom som pre ňu len ja.
Pozýva ma mucha do stodoly...
Len čo na to muchy povedia..? 

Na chrbte sa moja mucha vrtí -
Niktoš vyberá si mušiu daň.
Nebol by brejk muche proti srsti...-
Na parkete dymí dymogam!

Snáď to boli antimuší skíni...
Pribiehajú muší hasiči...
Záchranka si s muchou nohy špiní.
(Ja môžem ísť teraz...) Vravím muche,
 nech tak nekričí...


D r a g o 29122011

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu