reklama

Myšlienky pod parou (11)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Od ostrého je tupá hlava. Nuž som sa prestal holiť.

Bol som v krčme na pečeňové testy.

Dobrá pálenka to bola. Ešte na tretí deň ma hlava bolela.

Skoč domov pre to víno, ale nechoď autom, aby si si aj ty mohol vypiť.

Škoda peňazí za alkohol. Poďme ich radšej prepiť.

Musím vypiť dve pivá, lebo zo mňa nohavice spadnú.

Do krčmy neidem. Bol som na bazéne, a tam som sa napil dosť.

Po tom, čo sme vypili, je už aj smrtka krásna.

Stačí pár borovičiek a stolička pod vami sa zmení na hojdacie kreslo.

Najhlúpejší pocit je, keď už nie ste triezvy, ale ešte nie opitý.

Hospodin zakázal jesť jablká. Preto veriaci začali páliť kalvados.

V krčme som ako bez seba. Ale zaplatiť za seba musím.

Z atletiky mám najradšej skoky, Občas si skočím na pivo.

Keď zapíjam borovičku pivom, mávam v žalúdku zmiešané pocity.

Ak ste sám, pripite si so svojim druhým Ja.

Kto nemá v hlave, môže si naliať.

Spolužitie mnohých dvojíc spočíva v spolupití.

Mnohí kážu vodu iba preto, aby viac vína zvýšilo im.

Človek bol stvorený na obraz Boží, alkoholik pod obraz.

Ak sa potrebujete zviditeľniť, niekdy sa stačí opiť.

Mnohí dôchodcovia už prestali dochádzať do krčmy.

Opitý si za volant nesadaj. Sadni si pred volant.

Abstinent - to je len alkoholik na dovolenke.

Hospodársky zázrak by bol, keby pivo v dnešnej dobe stalo desať centov.

D r a g o

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

z

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu