reklama

Teta z internetu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ľúbim tetu z internetu
Internet je plný tiet
Lepí tety na paletu
Tetám kvôli vznikla sieť
 
Balím tetu z internetu
Mohlo by byť tiet aj päť
Do snov sa mi tety pletú
vytvárajú tetnú spleť
 
Ľúbim tetu z internetu
Budeme si rozumieť
Tety so mnou nezametú
Poznáme sa naspamäť
 
Balím tetu z internetu
Sám si môžem závidieť
Woomen prettu, Kvetu, Betu
Dobalím čo nevidieť
 
Ľúbim tetu z internetu
Po tete mám hlad aj smäd
Navštívime s tetou Krétu
Obletíme celý svet
 
Balím tetu z internetu
Nemôže byť bez tiet svet
Jednu hriešnu druhú svätú
Nebudú sa tety škrieť
 
Ľúbim tetu z internetu
Pre tetu mi kvitne kvet
Kašle teta na diétu
Tetin hlások mal by znieť
 
Balím tetu z internetu
Moje srdce velí - Vpred!
Do duše si vkladám tetu
Pre ňu mienim žiť aj mrieť
 
Ľúbim tetu z internetu
Dám si večer s tetou stret
Poviem iba jednu vetu -
Inej tety pre mňa niet!
.......................................
 
Celkom som sa zinternetil
S tetami je sveta žiť
Vyzametám googlie smeti
Ľahnem, s tetou na pažiť
 
Leží teta na pažiti
Saje nočnú oblohu
Vysáva nám Luna city
Padá hviezda na nohu
 
D r a g o 24032014

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu