reklama

Z Blata do Kaluže

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neznáma pani! Rušíte ma v spaní.
Vyčkajte, až sa prebudím.Pošlite svojich poslov na svitaníSo znakom Lásky na hrudi.Pripravia nech ma na stretnutie s Vami.Teším sa na Váš prvý list.Ružový, teplý, jemne navoňaný...Oznámte, prosím, kam mám prísť...Kade sa chodník k Vášmu srdcu vije,Vystlať ho túžim ružami...Ružové sny sú plné nostalgie.Cylinder snímam pred Vami.Vidím sa možno príliš staromódny -Nová je móda deravá.Vlúdiac sa do snov mámite ma zvodmi,Bujná je Vaša výbava...Postávam zrána s Túžbou na chodníku.Kroky snáď Vaše povedú...Ovládam Lásky malú násobilku,Postúpiť môžem o triedu.Zazvonia náhle konvalinky v tráve.Z asfaltu ruže polezú.Z cylindra lovím slová dotieravé -Rozvešiam verše na brezu.................................................Prešli ste mimo. Bez slov, bez pohľadu...Vánok si verše prečíta...Pavúky v srdci nové siete pradú,Kobylky v tráve kopytia...Prešli ste, a či sa mi iba marí..?Výstrelok hodný Amora.Možno len verše z brezy zašomraliOtvoriac listy dokorán.Život je miesto, kde sa Láske luže.Amor má krídla túlavé...Prebudil som sa z Blata do Kaluže -Aspoň´si s Vami zaplávem...D r a g o 02062014

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu