reklama

Črepiny

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naboso stúpam na črepiny -
Zrkadlo sa mi rozbilo.
Neplecha sedem rokov činí.
Chodí sa s džbánom na pivo,

Dovtedy, kým sa neroztĺčie,
Alebo kým ho neskmínia.
Na Lunu vyje plemä vlčie,
Bosorka letí z komína

Na metle, že tu pozametá,
Črepiny nech ma nekolú.
Karoténova teta Beta
Lepí mi päty na smolu.

Pozmetá sklíčka pod parkety -
Taká je naša obyčaj.
Bosorky majú strídžie zlety.
Nalieva teta Beta čaj...

V ploskáčke mi ho... Zo sabatu...
Mandra- ma -gora zmagorí.
Siaha mi vedma pod kravatu,
Vlním sa čoby na mori.

Mení sa, mladne teta Beta,
Vyšije sa mi na mieru.
Letora Lásky nie je svätá,
Kde niet, tam tety neberú.

Znesvätí Dušu pocit božský,
Siahame spolu po hriechu.
Dáme si bosky štyri bozky -
Pre hriešnu Dušu potechu.

Usmiala sa a uletela...
Ľúbosť vraj hriechu nečiní...
Strigy sa občas preanjelia.
Minúty sú jak hodiny...

Naboso stúpam na črepiny.
Dušu mi vedma roztĺkla.
Rozbitá Duša nezosmilní,
Padajú z Neba Jablká...

D r a g o 17062014

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu