reklama

Peri

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do sna mi vlietla milá Peri –
Malinká Víla zbludilá.
Dotkla sa tíško suchých perí –
Zo sna mi Peri odpila.

Z lunného svitu, z vanu vánku
Suknička, blúzka… Naboso…
Peje mi Víla odspávanku,
Smeje sa fúzom úkosom.

Ľahunké krielka čoby osa
Treptajú v leta palete.
O nektár pery Peri prosia –
V Láske sa s kvetmi zapletie.

Zbludilá milá malá Peri
Zacelí jazvu na Duši,
Jatrivú ranu opáperí,
Po hrdlo srdce rozbúši.

Chveje sa struna, hmla sa vlní,
V Oáze Dúha rozvitá.
Bez slasti kalich strastiplný,
Kvapôčka zo sna odpitá.

Šepolí s mojom Dušou Peri,
V blahu sa telo rozplýva –
Ulovím z diaľav Nebies: “Chéri!…”
Blahého veľa nebýva.

Vlaží mi nektár smädné pery,
Vidinu vánok odveje…
Jeden by nikdy neuveril,
Ako sny kriesia Nádeje.

Malebný Svet sa zošúverí,
V Pamäti sa mi rozsvieti.
Raz moja milá malá Peri
Zažne mi sviecu v Zásvetí.

D r a g o 04/06072014

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu