reklama

Loď Času

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tajne som nasadol,
Verím, že bez pokuty.
Na Duši tornádo…
Dopredu Loď sa rúti.

Neveľa otáľam –
Zvedavosť neuhasím.
Loď Času pristála
Pôvodnej mimo trasy.

Sem som sa uniesol,
Schúliac sa na palube.
Nečakám chlieb a soľ –
Palubu vlna rúbe.

Večitý morský lev
V hodnosti admirála:
(Noe by neuspel –
Archa by stroskotala…)

Zahúka siréna –
Dá sa Loď do pohybu.
Časové znamenia
Čochvíľa svetom hýbu.

Zem sa mi vystaví –
Lietajú vôkol hviezdy.
Márne sú prístavy –
Čas nikdy nezahniezdi.

Ohlávku na hlavu
Nikto mu nezaloží.
Oblaky poplávu –
Čas je náš Posol Boží.

Máme ho po mále –
Nerovno sa nám dáva.
Hermove sandále
Zub času nahlodáva.

Nesie ma k Počiatku –
Stále som z toho hlúpy:
Čas našu Pramatku
Spod hriechu nevykúpi.

Otočme dopredu –
Stoosemdesiat grádov…
Kam nás to povedú..?
Čas nikdy neomladol.

Nazrel som do Sveta,
Nezvediac, Čas či lieči.
Hviezdny prach pozmetám.
Rozum sa vo mne vzprieči.

Vyzradiť nemôžem,
Nepíľte moje uši.
Nemôžem, pretože
Prísahu neporuším!

D r a g o 17072014

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu