reklama

Barové Motýle

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slová mi uviazli
V notovej osnove.
Pečú ma na ražni
Motýle barové.

Fénix dnes nevstáva,
Čmudí sa z popola,
Dymová zástava
Nad stolom plápolá.

V čade sa vyúdim.
Poháre lepkavé
Sajú smäd od ľudí.
Muší sa pri káve…

Polnočné motýle
Šelestia krídlami.
Promile od milej
Úsmev mi vymámi.

Vrtia ma na ohni,
Lížu ma plamene,
Víno ma rozohní,
Krídla sú spálené.

Nesadlo – nepadlo,
Iba sa zamanie.
Motýlie divadlo
Točíme potajme.

Motýlie tykadlá
Vlúdia sa do deja.
Replika vypadla,
Láska sa predstiera.

Barové motýle
Chráni noc na love.
S úsmevom pripijem
Na reči jalové.

D r a g o 04022015

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu