reklama

Narcisenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaľúbil som sa sám do seba –
Čo iné mi dnes zostáva?
Sám sebe znesiem modré z neba.
Tie vlásky…! … A tá postava…!

Sám sebe budem nosiť kvety,
Sám seba pozvem do kina –
Narcisy – maky – margaréty…
Mašlička nie je povinná.

Sám seba vezmem do prírody –
Ihličie – tráva – voda – mach…
So sebou sám sa k sebe hodím –
Blaží ma úsmev na perách.

Vyholím prsia, chrbát, nohy –
Pokochá nech sa zrkadlo.
Zložím si báseň – štyri slohy
(Že mi to ešte napadlo…)

Nemusím sám sa hanbiť seba,
Tvár sa mi vôbec nepýri.
Nedá sa vyžiť iba z chleba –
Vravia to všetci upíri.

Pozvanie prijmem na večeru –
Zapálim sviecu bozkovú.
Nenáčim volom voliéru,
Stvorená noc je pre sovu.

Darujem si aj štipku zlata –
Takto to vídam vo filme.
Sám sebe nie je žiadna strata –
Je to len mierne debilné.

Sám sebe lásku opätujem,
Sám sebe stúpam na päty.
Ozvena so mnou koketuje
A ja jej na to naletím.

Pokľaknem sám si na kolená,
Požiadam sám sa o ruku.
Zazvoní! -Žena! Sny sa menia…
Odkladá baba paruku…

D r a g o 12042015

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu