reklama

Trieda

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Otvor mi, Sezame,
Bola to moja trieda!
Srdcia Čas poláme –
S Bohmi sa hádať nedá.

Cez šťúplu štrbinu
Zaloví pamäť v húští –
Čas hier sa pominul,
V prstoch mi kniha šuští.

Primĺkla tabuľa.
Šuškavé odpovede
Skarabej odgúľal.
Mrvia sa kriedy bledé

Prstami pri tréme.
Menia sa farby mapy.
Pomaly múdrieme,
Neveľmi nás to trápi.

Tuto som zmúdrieval
Aj viedol svoju triedu.
Život je karneval,
Cromwellov na smrť vedú.

Nový znak, nový pán
Spočíva v starom ráme
Život je principál,
Magistra Vitae klame.

Cez prizmu dávnych liet
Zdravia ma kamaráti.
Kolesom vrtieť späť
Sa veľmi nevyplatí.

Babky aj dedkovia
Dávno sú z mojich žiakov.
Potomkom predkovia
Stavajú snehuliakov.

Iný kraj – iný mrav…
Svetielko ešte svieti.
Zamávam na pozdrav
Triede detných detí.

D r a g o 02012016

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu