reklama

Potulky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Topánky tuláka
Aj Charlie Chaplin také nosil
Boh Času nečaká
Nechoďme k nemu na ponosy

Ktosi z nás ukáša
Krížiky na hrb, ku nim čiary
Zotriem dlh z rováša
Obrešú psy ma po chotári

Znenazdaj zaprší
Túlavý Mesiac v splne zbledol
Na rokov návrší
Cudzí ma drobizg zovie dedom

Topánky tuláka
Aj Charlie Chaplin také nosil
Hlavu mi okvákal
Bezhlavý jazdec ostrím kosy

Sny sa mi vytrhli
Topánka mozoľ v Duši tlačí
Na chrbte mitrhy
Vláči ma jazdec po bodľačí

Ani mi nevyká
Nebaví sa jak rovný s rovným
Vystrelí motyka
Ukryvšia rováš medzi rovmi

Topánky tuláka
Aj Charlie Chaplin také nosil
Čo som sa načakal
Aby som rosou chodil bosý

D r a g o 20012016

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu