reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
reklama

máňa

Máňa 5

Drahoslav Mika

Máňa 5

-Malo by ich byť sedemdesiat, -povedala s nádejou v hlase. -Horkýže sedemdesiat, -oponoval Vlk Tĺk. -Dnes už fľaše neplnia tak ako voľakedy. Ja zjem psí chvost, ak ich tam bude tridsať, -uzatváral stávku vlk.

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 178x
  • 0
Máňa 4

Drahoslav Mika

Máňa 4

Vlk cupital popredku a za ním si vykračovala Marienka. A tak šli, šli, až došli k Perníkovej chalúpke č.p. 1/1, nezákonne postavenej na území štátnej prírodnej rezervácie. Za plotom v ohrade sa popásalo sedem utešených kozliatok, uštipkávali si zo šťavnatej trávičky, preskakovali jedno cez druhé a tretie cez piate, lebo štvrtému sa nechcelo a siedme malo rajóny.

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 174x
  • 0
Máňa 3

Drahoslav Mika

Máňa 3

-Aa...,- kývla Marienka rukou, čo malo znamenať, že na všetko kašle. -Doma poviem, že jabčák som kúpila, ale na ulici do mňa strčil nejaký túlavý pes, fľaša mi vypadla a rozbila sa. Alebo že ma ozbíjal bezdomovci.  -To je ono! To je ono! -výskali a skákali Mesiačikovia ako pojašení, pretože nápad sa im prenáramne páčil.  -Tak ja sa hádam poberiem, -povedala Marienka. -Chcem stihnúť Televízne noviny v televíznej cukrárni, -zaklamala, lebo o politické dianie sa už od vypuknutia ekonomickej krízy prestala zaujímať.

  • 4. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 0
Máňa 2

Drahoslav Mika

Máňa 2

-Tak poďme tou tvojou prťou! -durila pre zmenu Marienka starca, vypnúc svoje špicaté panenské bradavky, aby starca trochu vyrajcovala. Ten si sa už ale pozeral pod nohy a vykročil.  -Pôjdem popredku, -riekol.  Marienka sa potajomky prežehnala a vykročila za starcom. Poručeno pánu Bohu...,-pomyslela si.  Šli mlčky, a to najmä preto, aby som nemusel rozvádzať a komentovať ich minidialógy.

  • 3. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 0
Máňa 1

Drahoslav Mika

Máňa 1

-Už zase niet čo piť! -zrevala macocha na celý trojizbový byt aj s príslušenstvom v sídliskovom paneláku. -Marčo, nože pozbieraj prázdne fľaše a skoč pozháňať nejaký jabčák! Keby nemali, zober čerešňové!  -Mamo, čo vy s tým vinčiskom robíte? Veď len včera som doniesla štyri litre. Čo si o mne pomyslia predávačky v samoške?! -drzo odvrkla Marienka. -Drž hubu a šmykaj! -podporil svoju milovanú polovičku podnapilý otec. -A vôbec, prečo nakupuješ stále tam, kde ťa poznajú? Veď supermarketov je plná... plná...

  • 2. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu